piątek, 6 czerwca 2014

Lion, czyli krótka informacja od Yokity.

Zbierałam się i zbierałam, by napisać tą informację, aż w końcu jestem :)
Od paru tygodni, mam nawałnicę jeśli chodzi o szkołę, życie prywatne i to.. "blogowe". Brak czasu, chęci i ciągłe zmęczenie to trzy rzeczy które nie odstępują mnie na krok. Dlatego właśnie, chcę Was poinformować, że odchodzę od tłumaczenia Growth.
Decyzja ta nie należała do najłatwiejszych, ponieważ - nie ukrywając - zżyłam się z tym blogiem. Pamiętam jak zakładałam tłumaczenie Changes, rozmawiałam z autorką oryginału i cieszyłam się z pierwszego komentarza. Dużo się zmieniło, a mi tak ciężko rozstać się z tym blogiem.
Oddaje go w ręce Nikoli i na pewno będę wchodzić tutaj co jakiś czas, zobaczyć co słychać nowego ;)
Tymczasem żegnam się i dziękuję za ten długi czas spędzony ze mną i blogiem ♥

3 komentarze:

  1. Co dlaczego ? Proszę nie rub tego.Ty jestes cześcią tego bloga.To ty zaczełas tłumaczyc Changes.Szkoda bo znakomita z ciebie tłumaczka i autorka.Proszę nie otchoć.~D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale muszę to napisać .
      Jak można najebać tyle błędów w tak krótkim tekście ?
      Samo "rub" daje do myślenia .

      Usuń
  2. Smutno mi :c ale no cóż szanuje twoją decyzję :) i dziękuje że z nami byłaś przez tak długi okres czasu :*

    OdpowiedzUsuń