niedziela, 20 kwietnia 2014

Wstęp

Kochani,
co by tu dużo gadać.. xD Mieliśmy zostać na starym adresie, ale ja i mój kaprys stwierdziliśmy, że jednak się przeniesiemy. Idk. Więc.. Witajcie na Growth! ;)

Od razu napomnę, że CZYTANIE TEJ CZĘŚCI NIE MA SENSU, JEŚLI NIE PRZECZYTALIŚCIE POPRZEDNIEJ, NA KTÓRĄ ZAPRASZAM; CHANGES - CZĘŚĆ PIERWSZA.

Chciałabym napomnieć, że tłumaczyć to opowiadanie będą trzy dziewczyny Monika, Nikola i Zuzia, ukrywające się za nickami "Yokita", "Czarna7312" i "Susan Coffee".

MY JEDYNIE TŁUMACZYMY TO OPOWIADANIE, ORYGINAŁ ZNAJDZIECIE W ZAKŁADKACH.
___________________________________________________

Opis;

Podczas gdy Aiden dorasta, relacje pomiędzy Zaynem i Eve również się rozwijają. Podróż zawsze jest łatwiejsza, gdy jesteś otoczony przez ludzi, których kochasz. Ale zaczynają się dziać nieoczekiwane rzeczy, które wywierają nacisk na Eve i Zaynie, czy ta rodzina, będzie rosnąć tak gładko jak powinna?

Pierwszy rozdział zostanie opublikowany 25 kwietnia, tj. najbliższy piątek.

8 komentarzy:

  1. Rozdział odrazu po testach x_x mmmm nie mogę sie doczekac XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tłumaczenie, ale ty jesteś genialną tłumaczką, bo żeby złożyć logicznie zdania też trzeba wysiłku i umiejętności! ;)
    Mogę liczyć na twoją opinię?

    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy w trzy! Trzy osoby tłumaczą to opowiadanie! xD Jest nawet napisane w poście u góry...

      Osobiście na pewno zerknę ;) xx

      Usuń
    2. Skoro tłumacze, to ja tez dziekuje, cieszymy sie ze ci sie podoba i pasuje nasz styl :) ja takze niedlugo zajrze :))

      Usuń
  3. Już nie mogę się doczekać *..*

    OdpowiedzUsuń
  4. awwww jak słodko <3

    OdpowiedzUsuń